Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.
Θα ήθελα να δώσω κάποιες διευκρινήσεις στο προηγούμενο άρθρο μου.
Πράγματι δεν είναι εκτίμηση βάσεων, έτσι όπως έχουμε συνηθίσει, και γι΄αυτό είχε τίτλο "Εκτίμηση βάσεων αλλιώς". Μπορούμε όμως, αν θεωρήσουμε σταθερή ή σχετικά σταθερή έστω τη σειρά προτίμησης των σχολών, να υπολογίσουμε ποιες σχολές θα δηλώσουν όσοι προηγούνται βαθμολογικά από εμάς.
Για τη σειρά προτίμησης χρησιμοποίησα τις περσινές βάσεις, της γενικής σειράς, αφού η βάση μιας σχολής είναι τα μόρια του τελευταίου εισαχθέντα στη σχολή.
Διαπίστωσα ότι υπάρχει πρόβλημα στο να υπολογισθεί ο βαθμός επιρροής των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας στον τελικό αριθμό. Γι΄αυτό το λόγο δίνω έναν τύπο:
Έστω ότι:
Στο 1ο βήμα, στον πίνακα με το ΓΒΠ βρήκαμε ότι έχουν μεγαλύτερο βαθμό από εμάς 22000 υποψήφιοι.
Στο 2ο βήμα, στο πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας για το επιστημονικό πεδίο που μας ενδιαφέρει βρήκαμε ότι έχουν μεγαλύτερο βαθμό από εμάς 15000 υποψήφιοι και στο δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας 18000.
Έχουμε τρεις αριθμούς.
Έστω Π=22000 Α=15000 και Β=18000
Πολλαπλασιάζουμε το Π * 80, το Α * 13 και το Β * 7.
Βρίσκουμε το άθροισμα των προηγούμενων και το διαιρούμε με το 100.
Εφαρμόζουμε δηλαδή, τον τύπο: Τελικός αριθμός = (Π * 80 + A * 13 + B * 7) / 100
Αυτός είναι κατά προσέγγιση ο αριθμός των υποψηφίων που έχουν περισσότερα μόρια από μας. Αυτό τον αριθμό χρησιμοποιούμε στον τελευταίο πίνακα με τις σχολές.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω και προσωπικά σε όσα ερωτήματα μπορώ.
Θα ήθελα να δώσω κάποιες διευκρινήσεις στο προηγούμενο άρθρο μου.
Πράγματι δεν είναι εκτίμηση βάσεων, έτσι όπως έχουμε συνηθίσει, και γι΄αυτό είχε τίτλο "Εκτίμηση βάσεων αλλιώς". Μπορούμε όμως, αν θεωρήσουμε σταθερή ή σχετικά σταθερή έστω τη σειρά προτίμησης των σχολών, να υπολογίσουμε ποιες σχολές θα δηλώσουν όσοι προηγούνται βαθμολογικά από εμάς.
Για τη σειρά προτίμησης χρησιμοποίησα τις περσινές βάσεις, της γενικής σειράς, αφού η βάση μιας σχολής είναι τα μόρια του τελευταίου εισαχθέντα στη σχολή.
Διαπίστωσα ότι υπάρχει πρόβλημα στο να υπολογισθεί ο βαθμός επιρροής των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας στον τελικό αριθμό. Γι΄αυτό το λόγο δίνω έναν τύπο:
Έστω ότι:
Στο 1ο βήμα, στον πίνακα με το ΓΒΠ βρήκαμε ότι έχουν μεγαλύτερο βαθμό από εμάς 22000 υποψήφιοι.
Στο 2ο βήμα, στο πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας για το επιστημονικό πεδίο που μας ενδιαφέρει βρήκαμε ότι έχουν μεγαλύτερο βαθμό από εμάς 15000 υποψήφιοι και στο δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας 18000.
Έχουμε τρεις αριθμούς.
Έστω Π=22000 Α=15000 και Β=18000
Πολλαπλασιάζουμε το Π * 80, το Α * 13 και το Β * 7.
Βρίσκουμε το άθροισμα των προηγούμενων και το διαιρούμε με το 100.
Εφαρμόζουμε δηλαδή, τον τύπο: Τελικός αριθμός = (Π * 80 + A * 13 + B * 7) / 100
Αυτός είναι κατά προσέγγιση ο αριθμός των υποψηφίων που έχουν περισσότερα μόρια από μας. Αυτό τον αριθμό χρησιμοποιούμε στον τελευταίο πίνακα με τις σχολές.
Θα προσπαθήσω να απαντήσω και προσωπικά σε όσα ερωτήματα μπορώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου